Världens godaste pastasås!

Superdupergod pastasås med kräftor och kassler som jag gjorde till middag idag! ( Jag är inte lika duktigt på att ta matbilder som Amanda ;)...)

4 port.
2 burkar kräftor i lag
rökt skinka eller kassler (strimlad)
1 gul lök
1 vitlöksklyfta
2 dl creme fraiche
2 dl grädde
vitpeppar
cayennepeppar
persilja

Hacka eller riv löken (jag brukar riva den). Fräs den med skinkan/kasslern och vitlöken. Tillsätt creme fraiche och grädde. Jag brukar alltid ha mer än där står. Krydda under tiden det kokar upp. Tillsätt kräftorna och persiljan precis innan servering. Servera med bandspaghetti och vitlöksbröd :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh älskade vän! Jag gillar dina matbilder :D När jag kommer hem kan vi ta matbilder tillsammans! <3

2011-04-24 @ 21:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0